fredag 18 februari 2011

Jag arbetar faktist!

Hej bloggen,

Jag vet att jag har varit dålig på att visa och skriva grejer här (och lär väl inte bli bättre), men det är bara för att jag har varit upptagen med work! Nu senast var jag med i en utställning anordnad av Small Talk på affären Tokyo Stop. Vernissagen har redan varit, men man kan fortfarande gå dit och köpa bilder. Vi var fem konstnärer och alla hade gjort superfina väldigt olika tolkningar på temat 'duell'. Här är mina bidrag och längre ner finns annat nytt.




Nästa bilderna är gjorda för en pilot till ett projekt jag hoppas kommer bli av (det verkar så) och jag berättar mer när jag vet säkert. Testobjektet var Markus Krunegård och det var en kort deadline men jag lyckades över min egen förväntan på strax under fyra dagar.





Inga kommentarer: